søndag den 5. januar 2014

Lys sten

Så lykkedes det at få lavet min første lys sten.
Jeg er så heldig at have "fundet" facebook gruppen - I love Silhouette.
Der er mange hjælpsomme, kreative kvinder - og gode råd at hente.
.. og det har jeg brug for, når vi taler Silhouette.

Den første ting jeg faldt over, var Lyssten.

Jo - der er tale om de dèr glas sten, som man bygger vægge op med i f. eks. badeværelset.

Man borer hul i bunden (her kom Niels med på projektet :-)) og putter en lyskæde inden i.
Jeg har brugt en med 50 led pærer.
Der er sat vinyl/selvklæbende folie uden på i frosted hvid.
Teksten er også i vinyl og udskåret på Silhouetten, og rundt om er der bundet sort bast.

Mange af de sten jeg har set, er med julemotiv og med store sløjfer. Det er rigtig flot, men tror ikke lige sønnen ville sætte helt pris på det. Derfor en meget enkel udsmykning, med sød tekst til en god dreng...!!

Tak for inspiration til "I love Silhouette", og tak for gode råd og hjælp.


Fortsat god søndag.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar