søndag den 13. januar 2013

Slut med julekort

Så er julepapir- og pynt pakket væk.
Det har været hyggeligt med al juleglitter mv., men efter et par måneder med nisser er det fint at komme igang med andet papir og pynt der venter :-).

Jeg har været en del på nettet for at finde inspiration igen og så har jeg øvet mig på farvelægning med Prisma Colors farveblyanter.

Købte 10 på Scrapámania i november, men nu hvor www.unikscrap.dk havde udsalg (30% på alt) fik jeg lige udvidet beholdningen, så jeg vist er oppe på 45 blyanter.

Derudover fik jeg et par Kenny K stempler (Wimpsy) som er helt fantastiske til teenagere og konfirmationer som er lige om hjørnet.

Her er et par eksempler på et par fødselsdagkort:



Viserne har jeg vist fået rykket lidt, men de kan rettes, inden kortet afleveres :-)

 .. og så lige en bestilling hvor der dog ikke er farvelagt.


Gren, ur og store tal er skåret på Silhouetten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar