søndag den 21. oktober 2012

Kortkonkurrence fra Panduro

Så er årets første kortkonkurrencer så småt igang.
Altid sjovt at deltage og se hvad de andre finder på. Jeg følger ofte Panduros Designteam - og denne gang er det altså julekort det gælder - og når jeg nu allerede er i fuld gang med julekortene, må jeg da deltage.

Se evt. mere her - hvis du kunne tænke dig at deltage.
http://www.pandurohobby.blogspot.dk/2012/10/nu-er-det-jul-igen.html

Jeg har valgt at lave et lidt anderledes julekort. Kan også bruges som indpakning til pengegave eller gavekort.
Hos Panduro har jeg købt små brune papirsposer. Bunden er foldet op, og limet til posen så der dannes en lille lomme til f.eks. et tag. Herefter limer jeg siderne og bunden, så der kun er åbent for oven - hvor man så kan komme gavekort ned i - eller en julehilsen, hvis det bruges som kort.
Det skal siges at ideen er set (og nu liftet) på en scrapconvention - i denne udgave har jeg brugt papirspose og sidste års fantastiske julepapir fra Panduro.
Desværre ser det ikke ud til at netop denne papirkollektion kommer igen. Jeg elsker disse nisser :-) ... heldigvis har jeg en del rester fra sidste år, og jeg har set at der i år kommer en del papir fra Riddersholm, som jeg også er ret vild med.
Længere nede i bloggen vil du kunne se endnu en papirspose - pyntet med netop Riddersholm papir.



Herunder kan du se kortet fra siden. Måske lidt nemmere at se tagget sidder i en lomme. Foroven er der lagt et stort tag ind i posen, så der er god plads til en julehilsen. 

1 kommentar:

  1. Det er ret så fint :0) har tilmeldt mig som fast læser på din blog. Tak for kigget.
    Lindberg

    SvarSlet